www.fogyasztomasszazs.hu

Fogyasztómasszázs Újbudán,
Cellulitisz bontás, Zsírbontás
Kúra / két konfekcióméret - Beach Body!

Bejelentkezés - időpontegyeztetés

Kényelme érdekében
díjmentes
visszahívást kérhet!

 
 
 
 
 
 

 

Kavitációs kezelés mellé ajánlott étkezési tematika


Mediterrán diéta:

Az ultrahangos zsírbontás fontos kiegészítője
A diéta alapja szerint az egészséges táplálkozáshoz naponta legalább 5 adagnyi zöldség és gyümölcs, gabonaféleség (ha teljes kiőrlésű, akkor még több rostanyagot biztosít a szervezet számára), hal fogyasztása ajánlott, olívaolaj hozzáadásával.


A 10 alapszabály

 1.  Gyümölcsök, zöldségek, rizs, bab, fogyasztása.
 2.  Az évszaknak megfelelő friss élelmiszereket részesíti előnyben. Hiszen a primőr áru több vegyszermaradványt tartalmazhat, ráadásul igen drágán szerezhető be.
 3.  Az ételek elkészítése során minden egyéb zsiradék – beleértve a vajat és a margarint is – olívaolajjal kell
      helyettesíteni.
 4.  Zsírszegény joghurt napi étrendbe, mérsékelt mennyiségben.
 5.  Hetente kétszer hal és egyszer szárnyas.
 6.  Vörös húsok fogyasztása csupán havonta néhány alkalommal ajánlatos, 340-450 gramm mennyiségben.
 7.  Az elfogyasztott zsír az összenergia 25-35 százaléka legyen (ebből a telített zsír lehetőleg ne legyen több 7-8 százaléknál).
 8.  A napi desszert elsősorban friss gyümölcs.
 9.  A rendszeres testmozgás nagyon fontos az ideális testsúly mielőbbi elérésének és a jó közérzet kialakításának érdekében.
10. Mérsékelt mennyiségben ajánlott az étkezés közbeni borfogyasztás: a férfiaknak napi 1-2 pohár, a nőknek 1 pohár javasolt.



Étkezési javaslatok

Értelmetlen lenne betarthatatlan tippeket adni ebben a témában. Néhány alapvető dolgot azonban meg kell említeni.
 
A „ Magyaros „ étkezési szokások sok olyan dolgot tartalmaznak, amit a tartós fogyás érdekében meg kell említenünk. Az úgynevezett hideg étkezéseink során jellemzően sok finomított lisztből készített terméket fogyasztunk, hogy jól lakjunk. Természetesen ezekhez különböző olcsóbb, ezáltal gyengébb minőségű kiegészítő terméket fogyasztunk.
 
A finom lisztekből készült pék termékeket le kellene cserélni teljes kiőrlésű lisztből készült termékre.
 
A felvágottak terén ajánlom megpróbálni, hogy azonos mennyiségű párizsi és mondjuk egy jobb minőségű felvágott elfogyasztása után mennyi idővel leszünk újra éhesek. Érdekes, de a kinyerhető kalória arányos a fizetett árral!
 
Ugyanakkor nem mindegy, hogy un. hulladék húst, vagy ellenőrzött minőséget fogyasztottunk. Nagyon fontosak a gyártás során felhasznált összetevők. Egy minőségi terméknek az eladhatóság miatt sok ország előírásának meg kell felelni. Miért ne ezeket fogyasztanánk, ha a számunkra szükséges kalóriát és vitaminokat kiadósság szempontjából ugyanannyiért tudjuk megvásárolni?
 
A meleg étkezéseknél a túlzott köretfogyasztás, a túlzott sózás vagy a túlzott édesítés a legjelentősebb hibaforrás.